همدلی و هم افزایی بین ارتش و سپاه یک راه نورانی است که برکات زیادی به همراه دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 34
نویسنده : علی

 وی در ادامه افزود: تمرین های نظامی که اخیرا بین نیروی هوا و فضای سپاه و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مناطقی از کشور برگزار شد، از موفق ترین اقدام هایی بود که طی سالهای گذشته به انجام رسید و این برای نخستین بار بود که یک کار ترکیبی کامل بین سپاه و ارتش در حوزه پدافند هوایی انجام شد و این همدلی و هم افزایی یک راه نورانی است که برکات زیادی به همراه دارد.




فرمانده کل ارتش همچنین بیان کرد: ویژگی خاص این تمرین مشترک همدلی،وحدت و هم افزایی به معنای واقعی بین پدافند هوایی ارتش و سپاه بود که قطعا خبر آن باعث ناراحتی و ناامیدی دشمنان و موجب شادی و رضایت خاطر دوستداران انقلاب خواهد شد
.
سرلشکر موسوی تصریح کرد: ما در این رزمایش به دنبال آن بودیم که همه چیز در این دو نیرو اعم از تجهیزات و وسایل، فرماندهی و سامانه های مختلف به صورت یک مشت واحد و هم افزا ترکیب شوند و این موفقیت بسیار بزرگی است و از این بابت خدا را شکر می کنیم و از همه همرزمان عزیز در سپاه و ارتش نیز تشکر می کنم.
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: